11:03 PM | Posted in
JAM 4.50 pagi semata-mata untuk menjawab ugutan AJK Angkatan Muda KeADILan (AMK) Cabang Klang kerana menyentuh keperibadian dan rumahtangga AJK AMK Cabang Klang. Buat pengetahuan pencetus kemarahan AJK AMK Cabang Klang atau MOHD ZAKI BIN SAMSUDIN, AMK Cabang Klang bukan budak-budak sekolah atau lepasan sekolah yang tak yakin kelulusan dari mana samada UiTM atau INSPEN.

AMK Cabang Klang semua bersekolah sebab dikalangan mereka ada yang menjawat jawatan sebagai Pengurus, Penolong Pengurus, Eksekutif dan yang paling cikai atau teruk pun bekerja dengan syarikat swasta dengan gaji RM 2000.00 dan bukan macam Ketua AMK Ranting Kampung Pendamar (Belagak jadi ketua selepas mendesak ketua sebelum ini meletak jawatan) yang makan gaji buta dan menipu orang ramai setiap malam selama 3 tahun yang akan datang ini.

Untuk menambaikkan AMK Cabang Klang, beliau (yang pura-pura atau mempertahankan diri bahawa dia bukan penulis blog tazmania-klang.blogspot.com yang kurang ajar tersebut) sepatutnya datang bersama dengan AJK AMK untuk memberi pendapat dan bukannya memburukkan anak bini orang serta ibu ahli AMK Klang. Beginikah sikap seorang ketua dalam membawa golongan tadbirnya ke mercu yang dibanggakan?

Cukup-cukup la untuk menyedapkan diri sendiri dengan bekerjasama bersama AMK Ranting-ranting lain. Takut nanti malu diri dan tidak keluar rumah. Seburuk-buruk 6-Jahanam dalam AMK Klang, masih tahu lagi batas agama. Buktikan pada kami 6 kerat ini yang AMK Ranting Kampung Pendamar mempunyai ramai orang untuk melawan jawatan Ketua AMK Cabang Klang yang sedia ada sekarang.

Jumpa dengan TOK MOH untuk membantu AMK Ranting dengan menghembuskan asap rokok suria original dari Indonesia dan mangga muda sambil minum Redbull. Kami bukan hendak cari gaduh dengan AMK Ranting Kampung Pendamar tetapi kalau berani, jumpa la kami di Ubis Cafe untuk bersemuka.

Ramai AJK AMK Cabang Klang yang dah muak dan meluat melihat sikap gila jawatan yang dibawa dan perangai kebudak-budakan. Jangan menafikan sesuatu yang anda pasti anda yang melakukan kerana komputer, walau macam mana hendak ditipu, akhirnya terbongkar juga. Dengar cerita ada Diploma Komputer dari INSPEN.. opppsss.... UiTM.... opppssss... INSPEN... mana satu tempat pengajian pun dah lupa.

Apa yang pasti, AMK Cabang Klang bukan budak-budak yang masih duduk bawah ketiak ibu. Sila telefon kami sekiranya berhajat untuk berjumpa. Lagi satu, AMK Cabang Klang bukan bodoh untuk menilai mantan Setiausaha AMK Cabang Klang. Disebabkan tahu peranan Setiausaha beliau melepaskan jawatan untuk mengelak dari kisah tok ketua yang kurang cerdik berpanjangan. Untuk makluman, ibu ahli AMK Cabang Klang tu sudah sihat dan sembuh dengan berkat doa dan pengorbanan seorang anak yang berulang alik dari Klang ke Serdang setiap malam selama 3 bulan. Jangan jadi bodoh kerana syurga seorang anak lelaki terletak di bawah telapak kaki ibu.

Artikel Sumbangan
Anak Mithali Klang (Skuad Mengkarung Anak Muda Klang)
Category:
��

Comments