6:53 PM | Posted in
SEMBILAN BONGGOL hanya ada di Kampung Pendamar, Pelabuhan Klang yang mempunyai seorang AMK Ranting yang agak lesu. Menurut blog Sembilan Bonggol di Tazmania Klang yang mengutuk Ketua AMK yang kononnya terpengaruh dengan orang kiri dan kanan adalah agak melampau dan kurang berpelajaran.

AMK Cabang Klang bergerak bersama Ketua AMK yang sedia ada sejak penjenamaan semula AMK Cabang Klang pada 4 April 2008 di Jannas System, Bandar Bukit Tinggi. Perpecahan yang berlaku di Klang adalah berpunca dari sikap sesetengah pemimpin Cabang Klang yang agak ego dan syok sendiri sehingga mengheret AMK Klang bersama.

Bagi AMK Klang tiada istilah tidak dapat projek dari Ahli Majlis, masalah rumahtangga mahupun dibeli oleh sesiapa walaupun terdapat seorang ahli AMK Klang yang hanya makan gaji buta tanpa membuat kerja yang telah diamanahkan.

AMK Cabang Klang yang digelar sebagai 6-Jahanam oleh penulis blog Sembilan Bonggol dilihat amat kurang ajar dan kurang pendidikan agama. Majlis yang diadakan di Kediaman Rasmi Menteri Besar Selangor tempoh hari adalah untuk sessi taklimat berkenaan tindakan YB Badrul yang meninggalkan PKR untuk menyokong UMNO-BN dan semua yang hadir perlukan maklumat apa yang berlaku di Klang sehingga Badrul tinggalkan PKR Klang.

Buat pengetahuan pembaca blog ini, AMK Cabang Klang sedang berusaha memperbaiki sokongan terhadap Pakatan Rakyat di Klang yang agak tercalar selepas YB Badrul keluar PKR walaupun rata-rata penduduk Pelabuhan Klang tidak menyukai YB Badrul ini. Pelbagai program yang direncanakan untuk semua kaum di Klang.

Sehingga setakat ini hampir 300 orang ahli AMK Klang akan dibawa 'keluar' untuk diberi maklumat mengenai status dan masalah terkini di Klang.

Kepada yang tidak faham maklumat atau sekadar mendengar maklumat dari sebelah pihak, sila lupakan niat untuk melawan jawatan dalam pemilihan AMK Klang tahun 2010 akan datang ini dan nasihat kami, cermin diri anda sebelum membuat sebarang spekulasi yang tidak betul berkenaan dengan AMK Cabang Klang.

Skuad Mengkarung AMK Cabang Klang
Category:
��

Comments