2:56 PM | Posted in
WALAUPUN BERITA INI MUNGKIN SUDAH KETINGGALAN WAKTU, tetapi persoalannya, mengapa POLIS dan FRU yakni kuda-kuda tunggangan Kerajaan Barisan Nasional (BN) tergamak atau sanggup memperlakukan orang awam sebegini? Bagaimanakah perasaan kuda-kuda tunggangan ini sekiranya mereka diperlakukan demikian ?

Kepada blogger medan-info-kita, sedarlah bahawa kemelut politik dalaman UMNO-BN pun belum lagi selesai terutama di Terengganu tetapi sengaja disenyapkan oleh Media-media pelabor kebaikan UMNO. Lihatlah tindakan POLIS dan FRU terhadap orang awam yang macam binatang diperlakukan. Adakah otak-otak kuda-kuda tunggangan UMNO-BN ini letak di lutut atau mereka sememangnya dilatih oleh orang yang kurang cerdik dan orang yang kurang pandai dalam menjalankan tugas ?

Apakah tindakan POLIS - POLIS yang menjadi benteng keburukan BN ini apabila 2 laporan POLIS dibuat terhadap keganasan binatang belaan ini ? Tentu masuk dalam tong sampah sahaja kerana bonus atau elaun akan berkurangan kalau diteruskan.

Lihatlah dan tafsirkanlah apa yang anda lihat ini. Ini bukan sekadar penghias skrin tetapi merupakan satu persoalan yang harus anda semua jawab untuk setiap apa yang anda pilih. Jika baik pilihan anda, maka baiklah apa yang berlaku.

Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Cabang Klang begitu kecewa dengan apa yang dilakukan kerana mereka ini adalah orang yang hadir untuk beri sokongan moral kepada protes yang dianjurkan disebabkan kegagalan dan kelemahan peluru BN iaitu SPRM. Mereka semua ini adalah dari KLANG.

Category:
��

Comments