12:24 PM | Posted in
Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Cabang Klang membantah sekeras-kerasnya perlantikan Ahli Majlis Mesyuarat Majlis Perbandaran Klang (MPK) bagi sessi 2009/2010. Bantahan awal telah dibuat oleh Jawatankuasa AMK Cabang Klang yang diwakili oleh Ketua AMK Cabang Klang, Saudara IRWAN BIN ISMAIL kepada semua Exco-exco Mesyuarat Kerajaan Negeri.

Pemberian kerusi Ahli Majlis yang MENIDAKKAN HAK PKR Cabang Klang ini dilihat seperti berlaku satu Campur tangan GHAIB insan-insan yang berada di luar kawasan Klang. Jika sessi lepas PKR Cabang Klang hanya diwakili oleh seorang sahaja dan diletak jauh dari geopolitik PKR Cabang Klang.

Tahun ini menjadi tahun paling malang bagi PKR Cabang Klang kerana hak dinafikan oleh pihak tertentu. 3 nama yang dihantar mewakili kelompok PKR Cabang Klang, satu pun tidak sangkut seolah-olah PKR Klang tak tahu buat kerja.

AMK Cabang Klang telah mengambil usaha untuk membuat bantahan awal kepada pihak yang berwajib. Surat bantahan tersebut boleh dilihat atau muat turun melalui link di bawah.


Sedar-sedarlah wahai tangan-tangan ghaib yang mencampuri hak PKR Klang. Bukan semua yang dilantik boleh buat kerja kerana yang masih dilantik dah terlalu banyak buat onak di Klang.

Sekian.

Category:
��

Comments