6:49 PM | Posted in
Mesti para sahabat tahu akan laman blog di atas... bagi kami di AMK Cabang Klang melihat laman blog ini merupakan laman blog yang ditulis oleh seseorang yang kurang cerdik seperti kisah tok ketua yang kurang cerdik itu.

Sungguh tidak cukup ilmu tatarakyat dan juga pendidikan moral sebab sewenang-wenangnya mengata bahawa Dato' Menteri Besar Selangor sebagai lembu. Beginilah hasil didikan puak-puak UMNO terhadap konco-konco mereka.

Ingin tawan SELANGOR? Dah terlewat bro.. hasil tinjauan atau survey yang dijalankan, mendapati sebanyak 67% daripada responden yang memberi maklumat bahawa mereka amat berpuas hati terhadap pentadbiran YAB Tan Sri Dato' Abdul Khalid bin Ibrahim.

Selama 51 tahun UMNO bermaharajalela di SELANGOR, apa yang mereka dapat? Sekadar cukup makan dan pakai. Nak buat apa bro? Buat tak tau atau buat bodoh boleh la..

Dengan kuda-kuda tunggangan BN-UMNO, Kerajaan Pakatan Rakyat di SELANGOR tetap utuh di mata mereka. Jangan terlalu cepat dengar cerita-cerita dongeng yang dikarang oleh BEKAS MB SELANGOR yang buncit kerana kuat makan rasuah dan tidak bermoral. Dek kerana tempe, cantik sungguh muka doktor gigi. (Jangan Jadi Hanti GIGI dah la).. Al maklum la.. di TV-TV sekarang terlalu banyak sangat cerita-cerita seram.

Mana taukan takut-takut Ahmad Puad Onah ada budget untuk terbitkan cerita HANTU GIGI lakonan mantap seorang doktor gigi kerajaan UMNO bersama-sama dengan penulis blog MEDAN-INFO-KITA. Sinopsis cerita ni, kalau nak, nanti saya karangkan bersama dengan beberapa YB-YB serta MP-MP...

Jadi, kepada pengarang Medan-Info-Kita, kalau tak puas hati tu, gunakanlah bahasa yang baik sikit. Nyatakan kepada meraka yang awak tu orang yang pernah pergi sekolah. Atau hasil daripada Najib semasa menjadi Menteri Pendidikan dulu?

Sama-sama fikir dan renungkan lah ye...
Category:
��

Comments