5:10 PM | Posted in
Sepanjang bulan Ramadhan dan Syawal 1431H ini, pelbagai bentuk program akan diadakan oleh para pimpinan parti dalam usaha untuk mendapatkan sokongan ahli di peringkat akar umbi.

Tidak seperti parti-parti politik lain di Malaysia, Parti KeADILan Rakyat (PKR) akan memulakan langkah awal menghargai para ahli yang membayar yuran tahunan untuk memilih siapa yang bakal memimpin mereka.

Di Klang, mengikut rekod yang belum disahihkan lagi, terdapat lebih 6 000 ahli yang berdaftar dengan Parti KeADILan Rakyat (PKR) Cabang Klang. Yang malang dan menyedihkan, hampir 80% daripada mereka ini diibaratkan tidak bertuan. Dan waktu inilah mereka dicari serta didekati untuk sama-sama memberikan undi kepada pimpinan baru yang bakal dipilih nanti.

Persaingan hebat diperingkat Cabang (berita tidak sahih difahamkan persaingan 3 atau 4 penjuru) dan Angkatan Muda Keadilan (AMK) iaitu kira-kira 4 penjuru juga. Bagi Wanita Cabang masih belum jelas samada ada persaingan ataupun tidak atau mungkin seperti tahun-tahun pemilihan sebelum ini yang Wanita Cabang diangkat sebagai menang tanpa bertanding.

Buatlah pilihan yang bijak dalam menjaga nama baik parti, agama, bangsa dan juga negara yang kita cintai serta mengangkat Perlembagaan Malaysia sebagai panduan dalam memelihara keharmonian kaum yang telah dicetuskan ketegangannya oleh para pemimpin UMNO/BN yang diterajui oleh Perdana Menteri yang DIBENCI RAKYAT, YAB Dato' Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak.

Sedar-sedarlah...


Category:
��

Comments